onsdag den 27. maj 2015

Gule Vagabond Sandaler

Jeg har før fortalt om min kærlighed til Vagabondsko, der bare har tendens til altid at sidde super godt på min fod, og lige netop det her par sandaler viste jeg også i et tidligere indlæg. De var kun tilbage i str. 37, og sat ned til 240 kr., så min mor og jeg slog halv skade og skyndte os at bestille dem hjem. Og de er bare så fine! En super lækker, karry-agtig-gul farve, der vil være så fin til sommerbrune stænger. Tror de bliver helt perfekte til lige at stikke i, når det bliver sommerferie og vi skal begive os mod stranden. Kvalitet og komfort er, som også kendetegner Vagabond, helt i top. Uh, jeg er så glad for dem!

Så NU må den sommer godt snart melde sin ankomst. Jeg synes, at den lader vente på sig. Jeg går I hvert fald stadig rundt i jeans, varme trøjer, støvler og tørklæder. Er nok også lidt af en frossenpind, men altså...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar