lørdag den 23. maj 2015

InstaMoments #34

Jeg har "forberedt skriftlig engelskprøve" (læs: set Dybvad). Jeg har fået en plade Mega Muh af mine bedsteforældre - søde barndomsminder. Jeg har givet min mor et tulipantræ i Mors Dags gave. Jeg har snacket. Jeg har spist yndlingsløbemorgenmad: havregrød med masser af kerner og frø, toppet med frugt og nødder. Jeg har løbet Lillebælt Halvmarathon - og haft en super god oplevelse, der også endte med PR! Jeg har været klar til konfirmation med min familie. Jeg har fået serveret treretters pandekagemenu til årets sidste konfirmation. Jeg har taget fine forårsbilleder af forskellige blomster. Jeg har været til vores fjerde og sidste elevfest. Jeg har løbet og gået i min skov - i godt vejr og regnvejr. Jeg har serveret og vasket op til en konfirmation med Kamilla. Jeg har været et smut på Assens Havn. Jeg har luftet Luca, der smuttede en tur ud i søen. Jeg har været i biografen med min mor. Jeg har set en fin solnedgang over Odense by. Jeg har været til familiekomsammen, hvor vi spillede Sequence, tegnede på bordene og legede "Bro, Bro, Brille". Jeg har startet dagen med morgenlatte. Jeg har taget billeder af forunderlige himler med lettere skizofrent vejr. Jeg har hygget med tæpper, film og the på en regnvejrsdag på efterskolen. Jeg har været klar til gallafest. Jeg har været ude og løbe før morgenmaden på efterskolen, på en dag hvor vi først skulle op klokken ni. Jeg har været til Vesterdal Festival (en musikfestival for efterskoler). Jeg har taget billeder af min gallarose, som jeg fik af min partner. Jeg har spist grillmiddag med min familie. Jeg har lavet romkugler. Jeg har været på Langelandsfortet. Jeg har været på lørdagspicnic i solen. Jeg har taget selfie og andre billeder af de vilde heste på Langeland.

Det vrimler jo med rare ting! Også selvom jeg grundlæggende set synes, at jeg har travlt, så formår jeg alligevel at få samlet ret mange rare øjeblikke sammen, hvilket jeg er ret god til at dokumentere. Det er de små ting, ikke?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar