mandag den 25. maj 2015

Kontorstole til Hjemmekontoret

Lige om lidt starter jeg i gymnasiet. Altså jeg ved godt, at jeg lige skal have afsluttet efterskolen først, og faktisk har en hel måned tilbage (heldigvis), men efter sommerferien starter jeg for alvor med at gå i skole. Misforstå mig ej; både folkeskole og efterskole har da været skole, men gymnasiet virker bare lige den tand mere seriøst.

Med mere seriøs skolegang følger der højst sandsynligt også flere lektier. Det er i hvert fald, hvad jeg har hørt og regner med. Det er selvfølgelig ikke noget jeg ser frem til, men på en eller anden måde, så glæder jeg mig lidt til en rigtig hverdag, og til at skulle fokusere og studere lidt mere målrettet og seriøst, end hvad der har været tilfældet på efterskolen. Jeg kan jo faktisk godt lide at lære nyt, så jeg glæder mig lidt til at blive udfordret. Forhåbentlig med noget spændende undervisning i fag, som jeg interesserer mig for.

Men mange lektier, kommer også til at betyde mange timer i samme stilling ved skrivebordet. Jeg har en gammel skrivebordsstol, der, ligesom mit skrivebord, er købt på et loppemarked. Den er utrolig fin, og jeg vil helst ikke skifte den ud, men den er ikke videre behagelig at sidde mange timer på. 

Så hvis jeg måtte få lov til at drømme lidt, ville jeg ønske, at vi havde et hjemmekontor. Med et stort skrivebord og lækre skrivebordsstole, hvor man kunne sidde godt og længe. Mine forældre er også lige nu ved at videreuddanne sig, og bruger dermed også en del timer på at læse og skrive, og det ville dermed gavne os alle.

Jeg har fundet skrivebordsstolen ovenover, der fåes i tre farvevarianter, hos istol.dk (se et udvalg af kontorstole her), der har et overskueligt udvalg af gode kontorstole, fri fragt og retur, hurtig levering samt 14 dages prøvetid, hvor du kan få lov til at prøve din stol. Jeg synes det er en fin stol, der forener både komfort og design på en fin måde, og det er netop en stol som denne, som jeg sagtens kunne se for mig på et hjemmekontor. Desværre kan jeg ikke lige regne ud hvor vi skulle få plads til et kontor, så det må jeg drømme lidt videre om.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar