onsdag den 6. maj 2015

Outfit: 010515

skjorte: Zara - jeans: Vero Moda - taske: H&M - stiletter: B&Co - ur: Daniel Wellington - smykker: arvestykker og hjemmelavede

Jeg var til konfirmation hos min bedste veninde Emmas lillesøster på Store Bededag, og på denne festdag var jeg iført ovenstående. Festen blev holdt i telt, og der var desværre lidt overskyet, men det gik alt sammen, og det var kun mine tæer, der frøs en smule. Jeg var meget glad for at have taget lange bukser og en langærmet skjorte på. Konfirmanden var også glad og i så fin en kjole, fik gode gaver og søde taler. En rigtig dejlig dag - med god mad og god stemning. Også selvom Emma ikke var der, og det selvfølgelig var lidt mærkeligt.

Oplever I forresten at billedkvaliteten her på bloggen er dårlig? Den oplevelse har jeg nemlig selv, men ved ikke om det blot er hos mig, at der er et problem... Giv gerne lyd fra jer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar