onsdag den 6. maj 2015

Skriftlige Prøver

I dag starter de skriftlige prøver her på efterskolen. Jeg er nervøs og spændt, men glæder mig også til at komme i gang, så jeg kan få dem overstået. Jeg synes altid at forberedelsestiden er den værste, men når jeg først sidder til prøven, falder jeg nogenlunde til ro, og kan fordybe mig i at gøre mit bedste. Det er sådan en rar følelse, og en form for forløsning, når man endelig går i gang med det, som man har arbejdet frem mod det sidste stykke tid.

Vi skal til prøve i skriftlig fremstilling i dag, problemregning i morgen og skriftlig engelsk fredag. Så har vi weekenden fri (jeg har så lige et halvmarathon og en konfirmation - så dårligt planlagt), og så går det løs igen mandag middag med tysk skriftlig. Yirks, den glæder jeg mig ikke til!

Men i dag klokken 13:30 går vi i gang. Det bliver så dejligt, når det er helt overstået. 6 dage, og jeg er færdig med de skriftlige prøver! Så nu vil jeg lige få læst op på det sidste, og forberedt mig mentalt. Ønsk mig held og lykke!

Og også held og lykke til de af jer, der også er i gang med prøve/eksamensperiode lige nu!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar