tirsdag den 2. juni 2015

Evaluering af Majs Ønskeliste

Vi har sagt farvel til maj og hej til juni. Farvel til foråret, og hej til sommeren. I hvert fald ifølge kalenderen. Lige i dag, synes jeg ikke ligefrem at vejret skriger sommer, men vejrudsigten lover godt vejr resten af ugen. Det håber jeg virkelig holder!

Men i og med, at vi har sagt farvel til maj, er det også tid til at evaluere lidt på majs ønskeliste. Og den synes jeg faktisk det er gået fint med. Sådan grundlæggende set i hvert fald.

Skriftlige prøver blev overstået med nogenlunde ro i maven. De er i hvert fald overstået, og det er virkelig rart. Nu er jeg så i gang med forberedelserne til de mundtlige prøver. Det går stødt fremad, og jeg tror, jeg har overblik, men det er svært at sige, for jeg er dybest set bare rigtig, rigtig nervøs... Tror aldrig rigtig at jeg når et punkt, hvor jeg bare føler mig 100% klar. Men det er måske også for meget at forvente.

Maj bød på en del planlagte arrangementer, som jeg havde ønsket skulle blive gode oplevelser. Det blev det heldigvis. Både Lillebælt Halvmarathon, Fin Fest og vores sidste elevfest. Jeg fik også tid til biografturen med min mor, og til at se Kamilla. Vi hjalp til en konfirmation, og det var så hyggeligt!

Så havde jeg jo også et ønske om at vedligeholde min (genop)træning af min ryg, og det er faktisk også gået ganske fint. Jeg har husket træningen, og synes jeg kan begynde at mærke en forskel. Dejligt. Det med at holde styr på pengene, er også gået ganske fint. Jeg har shoppet lidt sommertøj her i slutningen af maj, men det var også kun nødvendigheder, jeg købte.

Men selvfølgelig er der også ting, der ikke er blevet nået her i maj. Desværre er det de der rare ting, jeg gerne ville have haft tid til, men som jeg bare ikke har kunnet finde plads til. Jeg har stadig ikke fået brugt lidt tid alene med Malthe (har så dårlig samvittighed), bloggen og opskriftsindexet er ikke up to date, og filmen fra Hamborg er stadig ikke færdig... Har så mange projekter, men alt for lidt tid!

Den lange gåtur og is med min familie, blev erstattet af en lørdagstur til Langeland med vilde heste og picnic, men det var nu også helt okay. Det vigtigste var at vi hyggede os og gjorde noget rart sammen. Og så har jeg jo bare den store is til gode.

Det blev et langt skriv om majs ønsker. Hvordan er det gået med jeres ønskeliste for maj?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar