mandag den 15. juni 2015

Feel Good List

Jeg har gennem de sidste uger gået og tænkt lidt over en liste, med ting der kan bidrage til et lidt lettere livssyn. Små tiltag og ting man kan tænke over, der kan gøre (hver)dagen lidt lysere, og få en til at have det lidt bedre. Det her et mit bud på en sådan "feel good"-liste, med de punkter, jeg nu er kommet i tanke om. Nogle af dem er lette nok at efterleve og huske sig selv på, mens andre er lidt mere tricky, og kræver lidt øvelse og arbejde med sig selv. Det er heller ikke altid, at jeg selv kan overholde alle disse punkter, men måske kan det hjælpe at skrive dem ned, så jeg lettere kan huske mig selv på dem.

Del endelig ud af jeres tilføjelser til listen her i kommentarfeltet.

1. Omgiv dig med mennesker, du holder af. 2. Hold orden omkring dig. 3. Træk vejret. Helt ned i maven. Flere gange hver dag. 4. Giv dig tid til at stoppe op og nyde de små, rare ting. 5. Spis farverig, sund og naturlig mad. 6. Husk dig selv på de gode ting i dit liv. 7. Tænk positive tanker om dig selv. 8. Få andre til at smile. 9. Drik masser af vand. 10. Behandl andre, som du selv gerne vil behandles. 11. Drop overspringshandlingerne. 12. Kom ud i naturen. 13. Hold pustepauser i løbet af dagen. 14. Vær opmærksom på dine egne behov, og sæt dem ikke til side. 15. Dyrk motion. 16. Brug tid på din hobby. 17. Få nok søvn. 18. Få overstået praktiske ting, så snart behovet opstår. 19. Ros dig selv. Hver eneste dag. 19. Planlæg og organiser din tid og dine aftaler. 20. Gør én ting af gangen. 21. Forkæl dig selv. 22. Lyt til musik, der gør dig glad. 23. Giv slip og vær dig selv. 24. Sæt pris på det du har, og undgå at sammenligne dig for meget med andre. 25. Nyd solen når den er der. 26. Udfordr dig selv. 27. Vælg dine prioriteringer med omhu.

Har I husket giveawayen med en valgfri 50 x 70 plakat fra Happy Zebra? I kan deltage her!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar