søndag den 7. juni 2015

Gina Tricot Bikini Top

Jeg glæder mig til sommerferie. Ikke til at sige farvel til NÅE, men til sol, sommer og strand. Så jeg har været i gang med at shoppe bikinier. Og i år har det været noget af en udfordring! Synes simpelthen det har været så svært at beslutte, hvad jeg gerne ville have.

Jeg er endt med at købe lidt forskellige toppe og en sort bund. På den måde kunne jeg nemlig få en del forskellige toppe, og spare lidt penge ved ikke også at købe matchende bunde til dem alle sammen. Sparetippet er hermed givet videre.

En af de toppe jeg har købt, er denne blomstermønstrede trekantssag fra Gina Tricot, der kun kostede 69 kr., og som har de fineste, friske farver. Den bliver så flot på solbrun hud, og jeg kan næsten ikke vente til at skulle indvie den med en strandtur! Eller, hvis jeg er rigtig heldig, et par timer i solen i dag!

2 kommentarer:

  1. Netop denne har jeg også købt, den bliver så flot når man har fået lidt kulør ja!:)

    isabella-jl.blogspot.dk

    SvarSlet