lørdag den 6. juni 2015

Happy Zebra Plakater

Jeg har modtaget de fineste plakater fra Happy Zebra. Et, i hvert fald for mig, nyt firma, der har et ret fint sortiment med helt enkle plakater til både voksne og børn. Samtlige plakater fåes i mange forskellige størrelser, som prisen så også er afhængig af. Fælles for alle størrelserne er at de bliver trykt på samme 200 grams matte fotopapir.

Der er forskellige kategorier på webshoppen: Artistic, Astrology, City - Coordinates, Kids, Kids - Astrology og Footy. Det gør det rimelig let at finde det man søger. Og der er masser af forskellige plakater! Humoristiske, med quotes, enkle og minimalistiske, kunstneriske, sjove, til børn, med stjernetegn og meget, meget andet.

Mine brødre var ret vilde med Footy-serien, der er nogle lidt anderledes fodboldplakater med de store klubber - både danske og udenlandske. Da jeg ikke lige kunne finde plads til en eller flere plakater på mit værelse (på trods af at der er mange fine at vælge mellem), fik de dermed lov til at vælge sig et par stykker hver, som jeg bestilte hjem til dem i A4 størrelse. Ligeså bestilte jeg også en hjem til min mor: En London Eye plakat i grå, der også er en af mine personlige favoritter, som I kan se her.

Når billederne er kommet op og hænge, kan det være at jeg viser jer det færdige resultat. Forhåbentlig bliver både drengene og min mor glade for resultatet, når plakaterne kommer op og hænge. Jeg synes i hvert fald de er enormt fine alle sammen, og jeg tror det bliver rigtig godt med fodboldplakterne på drengenes værelser.

En ting, jeg også synes er værd at nævne i forbindelse med firmaet er den enormt hurtige levering. Jeg bestilte før middag fredag, og havde allerede min pakke lørdag middag. Det er altså virkelig hurtig levering! Alt i alt er serviceniveauet rigtig højt, og det er altid et kæmpe plus når man handler online. At man føler sig i trygge hænder, og stoler på firmaet.

Hvis I er blevet nysgerrige, kan I tage et kig på hele Happy Zebras sortiment her, og følge med i nyheder og tilbud på deres facebookside.

Dette indlæg er skrevet i samarbejde med Happy Zebra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar