fredag den 12. juni 2015

InstaMoments #35

Jeg har løbet med min far. Jeg har bagt pizzasnegle. Jeg har spist (yndlings) is på terassen. Jeg har kørt forbi gule rapsmarker på vej til NÅE. Jeg har fotograferet fine blomstrende træer. Jeg har fået udgivet mit allerførste debatindlæg (så stolt!) Jeg har fået postkort fra mine bedsteforældre. Jeg har løbet i den grønneste skov, på nye stier i Nørre Åby og langs markerne. Jeg har blandet fredagsslik. Jeg har været med pigerne på pizzaria. Jeg har købt nye blomster til min vindueskarm. Jeg har brugt en søndag aften i (efterskole)sengen med Anna Pihl. Jeg har fået en pakke fra mine forældre og brødre. Jeg har været på tur til Middelfart med min og en anden kontaktgruppe. Jeg har nusset killinger. Jeg har nydt solen i min tysklærers baghave. Jeg har taget billeder af fine blomster og en smuk himmel på vej hjem. Jeg har set flotte veteranbiler. Jeg har luftet Luca. Jeg har startet dagen med bananpandekagelykke. Jeg har hevet Rasmus med på en løbetur. Jeg har forberedt prøver - mens jeg spiste lækre avokadomadder. Jeg har grillet og hygget i haven. Jeg har været med ude til brændekløvning. Jeg har haft Malthe med på cykel, som følgeskab på en løbetur. Jeg har ønsket min far tillykke med de 45 år. Jeg har været til prøver, der har resulteret i (heldigvis) rare oplevelser og gode karakterer. Jeg har gået tur, nydt solskin og fejret gode karakterer med Cecil. Jeg har været på aftentur til tanken med en masse af pigerne, for at nyde aftensolens sidste stråler. Jeg har løbet i det skønneste vejr. Jeg har smidt en giveaway på instagram (deltag både her på insta og her på bloggen). Jeg har spist is i solen, fejret gode karakterer, weekend og livet på NÅE.

Der er fyldt med sommerstemning på NÅE - og også på min instagram (MarieJosiasen). Det er så rart, og I er velkomne til at følge med!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar