torsdag den 4. juni 2015

Ønskeliste for Juni Måned

Jeg har på fornemmelsen at den her måned bliver lidt hård. Juni byder nemlig på mundtlige prøver og afslutning på et fantastisk år på efterskole. Prøverne glæder jeg mig til at få overstået, men tanken om at min tid på NÅE er ved at være forbi, er næsten ubærlig. Så nu har jeg prøvet at samle en række gode ting, der skal ske i juni, samt nogle ønsker for hvad måneden skal indeholde, der kan holde mit humør lidt oppe.
  • Jeg håber inderligt at sommeren kommer til Danmark, så jeg kan bruge timevis ude i solen. Det glæder jeg mig uendelig meget til. Skal have kjole og bikini på, bade og slikke sol, gå og løbe ture, spise danske jordbær og vandmelon, is og grillmad, hygge mig med mine venner og familie. Årh, kom nuuuuu!
  • Prøverne i sig selv er ikke rare, men det bliver så godt at få dem overstået.
  • 27 juni går jeg på sommerferie, og hvis jeg ser bort fra at det også betyder, at jeg ikke længere er elev på Nørre Åby Efterskole, så glæder jeg mig faktisk også ret meget til det. Jeg glæder mig også lidt til at komme rigtigt hjem. Det bliver egentlig meget rart. Men på den anden side, kan jeg ikke overskue ikke at dele hverdag med alle mine efterskolevenner!
  • Jeg har forskellige værelsesprojekter, som jeg håber så småt at at kunne gå i gang med i slutningen af måneden. Tror det bliver så godt. 
  • Filmen fra Hamborg skal altså snart laves færdig! Det vil jeg så gerne finde tid til!
  • Den sidste tid på efterskolen skal N Y D E S ! 
  • Overfører (igen) punktet fra sidste måneds ønskeliste om at bruge lidt tid alene med Malthe, som jeg lovede ham tilbage i februar da han havde fødselsdag... Det vil jeg så gerne nå!
  • Jeg skal begynde at bruge mindfullness igen. Det var altså bare rigtig godt for mig, og jeg sov bedre, når jeg anvendte det.
  • Vil også gerne se om jeg kan komme i gang med en mindebog her fra efterskolen. Har planer om at lave en bog med billeder og minder fra hele året, så hvis jeg får tid, vil jeg gerne i gang med den.
  • I forhold til bloggen, har jeg lidt nye ting, jeg går og pønser på. Men om det bliver i juni, at jeg går i gang, ved jeg ikke helt endnu. Måske. Hvis jeg får tid.
Jeg tror det må blive mine ønsker for hvad juni skal indeholde. Vigtigst af alt skal jeg være tilstede og nyde de sidste uger på efterskolen. Det bliver forfærdelig hårdt at sige farvel, så det er klart på NÅE at mit fokus vil ligge i den kommende måned.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar