onsdag den 3. juni 2015

"Tillykke med dit første debatindlæg"-Pakke

Det her fik jeg tilsendt af min familie i mandags. Som en dejlig overraskelse for at ønske tillykke med at jeg har fået udgivet mit første debatindlæg. Det var simpelthen så sødt af dem, og det var så fine ting pakken indeholdt: 2 grå basis t-shirts, kogebogen "Lykken er Is", som jeg glæder mig til at bladre igennem og afprøve nogle af opskrifterne fra, et par parasoller (ret hyggeligt at min mor altid fylder sådan noget i pakkerne. Til min fødselsdag fik jeg fx. en bunke fødselsdagsflag), samt et kort fra hver af dem derhjemme. Altså ét fra Rasmus og ét fra Malthe, ét fra mor og ét fra far.

Det er simpelthen så rart og hyggeligt at modtage post på efterskolen, og jeg bliver altid så glad, når min familie har brugt tid og kræfter på at sende noget til mig.

Har I egentlig fået læst debatindlægget jeg taler om? Det, jeg fik udgivet i sidste uge på Kristeligt Dagblad, der omhandler alkoholkulturen blandt unge i Danmark? Hvis ikke, kan I læse det lige her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar