fredag den 3. juli 2015

Ferietid

Tjuhuuuu! I dag kører jeg på sommerferie. Jeg har glædet mig længe, så det bliver virkelig dejligt endelig at komme afsted. Jeg har delt planerne med jer, og de indkluderer tre storbyer: Dresden, Prag og Wien, og nationalparken Plitvice, på vejen mod Kroatien, hvor den så står på en uges sol, strand og afslapning, inden vi kører mod Danmark igen. Siden jeg sidst har skrevet om ferieplanerne, er en tur på lipizzanerstuderiet, Lipica, i Slovenien, samt et stop på en dags tid eller to i München, også blevet tilføjet til listen. Så godt to uger er vi afsted, og jeg tror at det hele bliver så godt og dejligt. Og kombinationen af storby og natur, oplevelser og afslapning, er helt perfekt.

Jeg regner med at opdatere så godt jeg kan løbende (ved ikke hvordan det ser ud med net, der hvor vi skal være), og så har jeg planlagt en håndfuld indlæg i reserve.

Ønsker også jer den bedste sommer<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar