tirsdag den 21. juli 2015

Første Arbejdsdag på Café Gårdhaven

I dag havde jeg første arbejdsdag på mit nye job. Jeg har nemlig været så fantastisk heldig at få arbejde på Cafe Gårdhaven her i byen. 

Jeg har besøgt caféen er par gange, i de cirka fire måneder den har eksisteret, og det er sådan et fint og hyggeligt sted - meget i min ånd og stil. Med lækre øko-kaffer, hjemmelavede kager, burgere med kød fra en lokal slagter, gammeldaws vaffelis med guf, samt forskellige franske og engelske specialiteter. Ja, hvis jeg en dag skulle åbne min egen café, ville det være nogenlunde samme koncept. 

Så jeg er bare så glad for at være blevet ansat! Min første vagt var som sagt i dag, fra 14 til 20, og det var så sjovt. Selvfølgelig er det mange timer at være på, men jeg nyder også café-arbejdet, så jeg glæder mig allerede til min næste vagt, der er imorgen. Det er fedt at få mulighed for at lave noget, som man virkelig synes er sjovt, og så samtidig tjene penge på det. Jeg er virkelig glad for at mit arbejde ikke skal være en sur pligt! Og så gør det ikke noget at skulle arbejde i sin sommerferie. Jeg har jo selv ønsket det, og det er helt rart at være tilbage og igang med at arbejde igen. Er jo grundlæggende glad for at arbejde, så længe jeg synes det er interessant det jeg laver.

Nu er jeg godt træt, og vil bare slappe af og læse lidt i en bog med katten på skødet, inden jeg hopper under dynen. Håber I nyder (sommer)ferien.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar