onsdag den 1. juli 2015

Hjemme og Tilbage

Som I nok ved, kom jeg hjem fra efterskole i lørdags. Nu er det onsdag, og jeg er ved at være klar til at vende tilbage til bloggen. Det har krævet lidt kræfter, sådan pludselig at være hjemme. Så overskuddet har ikke lige været til at få blogget. Det er i hvert fald ikke det, jeg har prioriteret. Men hjemme og tilbage, det er jeg nu! Og jeg har en masse, fra de foregående uger, som jeg gerne vil have delt! Så allerede lidt senere i dag, skulle der gerne dukke et indlæg op. Jeg glæder mig til at dele mit liv med jer igen.

Nyd ferien, hvis I er så heldige at have det!

1 kommentar:

  1. Glæder mig til at følge med igen, og se hvad det er for nogen spændende indlægs du kommer frem med!
    Så heldig er jeg, har ferie til D. 17 August!

    God sommerdag!
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet