lørdag den 25. juli 2015

Hvide Birkenstock

I Dresden fik jeg gjort mig et virkelig godt køb! Ved et tilfælde endte vi i en skobutik med virkelig grimme sko - og Birkenstock. Og heldigvis lige netop den model, jeg har savlet over længe, men ikke fået taget mig sammen til at købe. Så haps! Da jeg så dem, skyndte jeg mig at slå til, og på resten af ferien var jeg glad for at have dem. Mine sorte Birkenstock fra Holland, er nok et af mine allerbedste skokøb til dato, så det var virkelig fedt at kunne tilføje endnu et par af de populære sandaler til min samling. Synes det er ret praktisk, at have både et sort og et hvidt par.

Desværre har jeg ikke haft mulighed for at bruge dem i Danmark endnu, men jeg håber (håber, håber, håber) at sensommeren til gengæld bliver god! Please!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar