torsdag den 2. juli 2015

InstaMoments #36 + Vindere

Jeg har startet weekenden på NÅE med en løbetur. Jeg har taget billede af efterskolen, da der kun var 14 dage tilbage. Jeg har set to små harer. Jeg har nydt min lille "NÅE hule". Jeg har forberedt tyskprøve. Jeg har shoppet og spist brunch med min mor på Café Biografen, for at fejre afsluttede prøver og gode karakterer - og bare for at lave noget rart sammen. Jeg har været på den sidste fredagsbytur med pigerne. Jeg har løbet langs landevejene omkring Nørre Åby i høj sol. Jeg har været på picnic med en håndfuld søde piger. Jeg har gået aftentur med en masse af tøserne. Jeg har været med på den helt store pizza-picnic i parken, med alle mine yndlingspiger. Jeg har taget et sidste billede af KB25. Jeg har set smukke valmuer i vejkanten. Jeg har haft de største og mest vidunderlige pæoner på værelset. Jeg har pakket værelset ned. Jeg har set hele mit efterskoleliv, pakket i poser, bokse og kasser. Jeg har holdt rengøringspause i solen på vores senge. Jeg har klappet efterskolehestene. Jeg har fået min mindetrøje. Jeg har sagt farvel til det mest fantastiske år og elevhold. Jeg har taget alt ud fra værelset, og set Kongebroen blive fyldt til randen med ting og sager. Jeg har fået en varm velkomst af Luca. Jeg er kommet hjem til et ordnet værelse (tak mor). Jeg har haft en stille morgen med god morgenmad og mindebøger. Jeg har løbet i den grønne skov og ved søen. Jeg har været til alternativ studenterfest, med "lav-din-egen-stenovns-pizza"-koncept - SÅ hyggeligt! Jeg har spist den bedste nybagte stenovnspizza. Jeg har fået Paradis Is inde i byen. Jeg har været feriebarn hos mine bedsteforældre, og spist morgenmad i solen. Jeg har været på Bazaren. Jeg har løbet på mit yndlingssted: Åstien og Munke Mose. Jeg har nydt skyggen med Luca. Jeg har været med min mor, mormor, moster og Rasmus ude for at plukke jordbær. Jeg har fyldt bagagerummet med 30 kg (!) jordbær. Jeg har løbet morgentur i min yndlings t-shirt. Jeg har inviteret mine brødre på is på vores lille cafe, Café Gårdhaven, efter lang dag med masser af sol og fodbold på fodboldskolen. Det var et hit!

Hold da op, jeg har haft fart på! Når jeg sådan kigger tilbage, synes jeg godt nok, at jeg har nået meget efter jeg kom hjem fra efterskolen i lørdags. Og den sidste efterskoletid var fyldt med rare ting. I er jo mere end velkomne til selv at følge med på instagram (MarieJosiasen), hvor jeg deler ud af stort og småt. Måske særligt her henover sommeren.

Så er det jo også blevet tid til at finde vindere af de giveaways, der har været her på bloggen og på instagram, i samarbejde med Happy Zebra. Her på bloggen har Maria Ørum vundet, og på instagram var ceciliehansen1998 den heldige vinder. Begge er blevet kontaktet på mail.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar