torsdag den 30. juli 2015

Julie Sandlau Smykker

Jeg er meget til simple smykker, og jeg har det bedst med at iføre mig en basis smykkegarderobe, som jeg ikke nødvendigvis behøver at tage af hver dag når jeg går i seng, i bad eller dyrker sport. Af netop samme grund er det stort set altid de samme øreringe jeg går med, og de ringe jeg har på, tager jeg også sjældent af. I vinters gik jeg med mange ringe, men her over sommeren, er jeg nede på kun at have én enkelt på, på daglig basis. Det var simpelthen for varmt, at have flere på i Kroatien (ja, ens fingre kan godt have det varmt!), og så har jeg ligesom aldrig fået taget dem på igen.

Nogle gange har jeg lidt overvejet, at udvide min smykkegarderobe med en helt simpel halskæde. Jeg synes det ser enormt fint ud, med en hel enkel kæde. Ovenstående er fundet hos Julie Sandlau, og de forhandles altså i ovenstående tre varianter: I sølv, guld og oxyderet sølv, samt i forskellige længder. De er faktisk også lavet til, at man kan tilkøbe et eller flere vedhæng, men jeg tror blot jeg ville anvende den, som den er. Jeg synes den er flot i sin enkelhed. 

Læs mere om Julie Sandlau her hvor du både kan læse om tankerne bag brandet og Julie Sandlau som person, samt se de forskellige smykker, der forhandles på webshoppen. Der er rigtig mange fine sager, og jeg synes også der er mange gode forslag til gaveidéer! Prislejet er overkommeligt, og det er jo også altid et plus, ikke at skulle betale umenneskelige summer for smykker - enten til sig selv eller til en man holder af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar