mandag den 20. juli 2015

Mentor Ankelstøvler

Jeg er vild med sko og støvler. Særligt ankelstøvler, er jeg kæmpe fan af! Jeg synes, at de passer til både kjole og bukser, og det er i min optik en vigtig egenskab for sko. Dermed synes jeg også at de er rigtig behagelige at have på, og dejligt lette at trække i. Lange støvler kan være smukke, men jeg synes ofte de kommer til at være lidt konede, hvor ankelstøvlerne er mere ungdommelige.

Af samme grund ejer jeg selv to par ankelstøvler: Et par i glat, blankt læder til forårs/efterårsbrug, og et par i mere mat læder med foer af lammeskind, som er dejligt lune til vintermånederne. Det sidste par har jeg købt i Magasin, der er et virkelig godt sted at lede, hvis man mangler sko. Eller alt andet, sådan set. Magasin har det hele, og deres sortiment er altid super lækkert!

Skoene herover er fra mærket Mentor, som Magasin forhandler, og et par ankelstøvler jeg godt selv kunne tænke mig at tilføje min lille samling. Jeg synes faconen er helt vildt fin, og det vaskede læder super flot. Mentor har også andre sko hos Magasin - klik her og se udvalget - men det er netop denne model, jeg er faldet for. De er røget på min ønskeliste, og så må vi se om jeg en dag kan unde mig selv dem! Er ikke i tvivl om at det er kvalitetsstøvler (de er i 100% læder), så det er såmænd en udemærket investering. Og sko får man aldrig nok af, vel?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar