lørdag den 4. juli 2015

Ønskeliste for Juli Måned

Juli. Sommerferiemåneden. Aaaaah, det bliver skønt kan jeg mærke! Jeg har meget, jeg gerne vil, og håber at nå så meget som muligt på min liste:
  • En fantastisk sommerferie: En tur ned gennem sydeuropa, hvor vi kommer til både storby, smuk natur og dase/bade-sted.
  • Opstart på mit nye arbejde
  • Grillaftener
  • Sommerafslapning og solslikning
  • Forhåbentlig får jeg (langt om længe) tid til at lave noget alene med Malthe
  • Jordbærpluk (tjek)
  • En tur til stranden i Danmark
  • Den film fra Hamborg skal jeg have redigeret færdig (et godt projekt til en regnvejrsdag)
  • Værelsesoprydning og -dutning. Har lidt ting, jeg gerne vil have ændret.
  • Rare familiestunder
  • Tage godt imod Emma, der kommer hjem efter næsten 11 måneder i USA (tjek)
  • Oprydning i billeder (også et godt regnvejrsprojekt)
  • Opstart af minde/fotobog fra NÅE (endnu et godt regnvejrsprojekt)
  • En masse gode kilometer i løbeskoene
  • Opretholdelse af rygtræningen og styrketræning generelt. Er faldet lidt af på den, her på det sidste, så skal gerne lige have taget mig lidt sammen her i ferien, så jeg ikke ender med skader igen.
  • Lave mad og eksperimentere i køkkenet (er allerede i fuld gang - og jeg nyder det!)
  • Grøn koncert måske?
  • Ses med både Kamilla og Emma, de sødeste piger fra byen. 
  • Et hyggeligt fødselsdagsarrangement hos en af forårets konfirmander, der i år holder en sommerfødselsdagsfest, traditionen tro.
  • Vil gerne have læst en roman eller to.
  • Til en fest eller to med mine allerbedste (og meget savnede) efterskolevenner.
  • AFSLAPNING OG ÆGTE FERIE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar