søndag den 12. juli 2015

Update fra Poolkanten

Lige nu ligger jeg på en liggestol. Med solens stråler bagende ned og en god krimilydbog i ørerne. Vi har lige spist is og løst kryds&tværs. Nu er de andre i poolen. Jeg kan høre de ivrige skrig som baggrundsstøj. Jeg var også en hurtig tur i, men vil nu hellere arbejde lidt på min kulør og passe på liggestolen. 

Her er ret dejligt, her i Kroatien. Vi er på et ferieresort, med hav og pool, hvor vi bor i en lille lejlighed med udsigt over vandet. Her skal vi bare slappe af, spise god mad, bade, læse og sole. I en hel uge, til vi kører hjemad på lørdag. Det er så dejligt, og lige hvad jeg har brug for. 

Så jeg ville bare lige tjekke ind med en aktuel update og sige hej. Flere indlæg fra hele vores rejse er undervejs, men for nu vil jeg vende tilbage til min lydbog. 

Håber I har det godt<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar