tirsdag den 28. juli 2015

Wanderlust: Peru

Jeg har tidligere givet udtryk for min begejstring for at rejse. Jeg synes det er så spændende, at komme ud og se verden, og få nogle helt unikke oplevelser, som man ikke kan få her i lille Danmark. Jeg har rejst mange steder i Europa og USA, men har faktisk aldrig været i andre verdensdele. Og nu begynder min "wanderlust" at røre lidt på sig, og jeg får lyst til at prøve noget helt nyt. For jo, der er mange skønne steder i Europa som jeg ikke har set, og USA er jeg pjattet med, men der er også meget andet, jeg gerne ville opleve. Tænk, alle de verdensdele jeg slet ikke har besøgt: Afrika, Asien, Oceanien og Sydamerika. Helt anderledes kulturer, naturfænomener og oplevelser.

For denne omgang har jeg kigget lidt på Peru, som Ticket2Travel arrangerer rejser til. Det var først da jeg begyndte at google lidt omkring Peru, at det gik op for mig, hvor imponerende der ser ud. Peru har ellers ikke været et land på min "to visit"-liste, men det er det vist nu! Sammen med en masse andet i Sydamerika. Tænk, Amazonas - dén vil jeg gerne opleve! Naturen er bare så meget anderledes, og det ville være spændende at opleve den sydlige del af jordkloden. Jeg tror grundlæggende set der er meget få rejsedestinationer, jeg ville takke nej til. 

Hvor vil I gerne rejse hen?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar