søndag den 23. august 2015

Coaststore

Endnu en ny webshop, jeg har stiftet bekendtskab med: Coaststore.dk. Her vrimler det med lækre brands (Hilfiger, Mads Nørgaard, Samsøe Samsøe, Diesel, Toms, Lacoste) til både mænd, kvinder og børn. Altså en webshop til den kvalitetsbevidste shopper, der er villig til at betale lidt ekstra, for så til gengæld at få noget særligt.

Jeg selv er faldet for de printede ting, der er fra Samsøe Samsøe. Jeg synes at mærket har rigtig mange fine ting, og særligt dette print kan jeg virkelig godt lide. Samsøe Samsøe er også et af de brands, som også er til at betale, for sådan nogle som mig, og det er også et klart plus.

Kjolen derimod, der er fra Armani Jeans, er langt over mit budget, men simpelthen så flot! Den kunne være et udemærket bud på "den lille sorte" til basisgarderoben, og jeg tror virkelig den har et klædeligt snit.

Sneakers er noget af det, som jeg aldrig får for meget af. Og som jeg på en eller anden måde også synes, at man kan tillade sig at bruge en del penge på. Det er trods alt noget man skal bruge ret ofte, og det er altså bare så vigtigt at skoene er både funktionelle og pæne. Det synes jeg dette par fra New Balance er! Jeg har et par fra samme mærke, lidt i samme stil, i grøn, og dem er jeg simpelthen bare så glad for. Så måske mit næste sneakeskøb skal være et par sorte, der kan gå til alting? Det mangler jeg lidt... Sådan på "det ville være rart at have"-måden... Kender I det?

Nu er det primært kvindeafdelingen jeg har været inde og tjekke ud, men jeg er sikker på at der også er mange lækre ting til børn og mænd, hvis det er det, man er på udkig efter. Jeg kan i hvert fald finde en håndfuld ting, som jeg kan gå og drømme om, og overveje at smide på min ønskeliste... Også selvom der er længe til jul!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar