søndag den 2. august 2015

Evaluering af Julis Ønskeliste

Hvordan er det gået med mine juliplaner? Tjo... Det er gået sådan okay. Jeg har fået nået en del ting, i hvert fald med de ting, jeg selv har haft indflydelse på og prioriteret, men der har også været formildende omstændigheder som arbejdstravlhed og manglende dansk sommer, der har sat en stopper for nogle af planerne.

Min sommerferie blev ligeså dejlig som jeg havde forventet og håbet, og opstarten på mit arbejde er også gået forrygende. Jeg har tralvt, men det er sjovt! Af samme grund er der nogle af de der "ekstra" projekter, der ikke er blevet nået. Her tænker jeg på Hamburg-film, efterskolefotobog og oprydning i billeder. Sidstnævnte er jeg startet på, men det er et længere projekt. Grøn koncert og fødselsdagsarrangementet kom jeg desværre heller ikke til, da jeg skulle arbejde.

Emma fik jeg taget godt imod, og har nået at se hende et par gange, så det er bare super dejligt at hun er i DK igen. Efterskolefesterne kom jeg også til, og det var super rart lige at stikke hovederne sammen og vende verdenssituationen.

Og så var der de der ting, jeg forbinder med en dansk sommer. Dem er det ikke gået så godt med. Jordbærpluk nåede vi, men en tur til stranden, solslikning og grillaftener har vi stadig til gode her i DK. Familiestunder, læsning, afslapning og ægte ferie, var der til gengæld masser af på ferien, så det var rigtig godt. Selvom jeg (stadig) ikke har fået lavet noget alene med Malthe. Har bare så meget om ørerne!

Mit værelse er næsten færdigt, og det er simpelthen blevet så godt og fint. Jeg glæder mig meget til at vise det! I kan se et lille sneak peak her på instagram. Jeg er også tilbage i mit køkken, og det nyder jeg! Synes det er så dejligt at være hjemme til at kunne dyrke lidt af de interesser, der har været sat på pause på efterskolen.

Træningen må jeg indrømme at have sløset lidt med. På ferien var det for varmt, og herhjemme har jeg haft svært ved at hanke op i mig selv, når det gælder rygtræningen. Jeg burde virkelig, særligt med et arbejde, hvor jeg står op i så mange timer, for det kan jeg godt mærke min ryg beklager sig lidt over, men det er bare svært at tage sig sammen til, når man træt, træt, træt lander i sofaen klokken 21 efter 10,5 times arbejde. Løbeskoene er ikke blevet luftet så meget som håbet, men dog holdt ved lige.

Så ja, det er statur på mine juliønsker. Det kunne været gået bedre, men måneden er gået stærkt, og har budt på spændende ting, der har krævet (om)prioritering af tid og kræfter.

Snart følger ønskelisten for august!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar