søndag den 2. august 2015

InstaMoments #39

Jeg har spist den sidste omgang morgenmad på vores dejlige terrasse i Kroatien. Jeg har klappet heste på lipizzanerstuderiet Lipica. Jeg har spist (overraskende) gode kager på en rasteplads i Østrig. Jeg har kørt på motorveje i Østrig - med flot udsigt til bjerge. Jeg har spist hotelmorgenmadsbuffet. Jeg har besøgt München. Jeg har været i en fin botanisk have. Jeg har kølet varme fødder i et springvand med min mor. Jeg har vinduesshoppet konditorkager. Jeg har løbet første tur hjemme i DK og "min" skov. Jeg har været på opdagelse i junglen, aka vores drivhus. Jeg har bagt minicrumbles med ribs og jordbær. Jeg har startet arbejde på Café Gårdhaven. Jeg har sovet på gulvet. Jeg har snakket en halv nat med Emma - så skønt at være rigtigt sammen med hende igen. Jeg har renoveret værelse med min mor. Jeg har løbet med Malthe. Jeg har nydt en langsom morgen med god krimi og god morgengrød. Jeg har indbudt til at komme til caféen på en regnvejrsdag. Jeg har indviet mine nye løbesko. Jeg har mindes en rar ferie. Jeg har været til efterskolegenforeningsfest. Jeg har passet lidt ekstra på mig selv og drukket the under dynen. Jeg har gået tur med vandhunden i gråvejr. Jeg har plukket skovhindbær. Jeg har været i haven med muffi efter en morgenløbetur. Jeg har fyldt godt med energi på, med lækker morgengrød, inden en lang arbejdsdag. Jeg har kigget til vores små, fine agurker. Jeg har løbet i regnvejr. Jeg har spist favoritbønnesalat. Jeg har fyldt kagemontren på mit arbejde med lækre sager. Jeg har løbet med Rasmus og klappet vores dyr da vi kom hjem. Jeg har været med min mor og Rasmus i Odense, hvor vi var et smut på Lagkagehuset. Jeg har købet flere drømmekøb til mit værelse. Jeg har luftet hund. Jeg har testet forskellige muffinsvarianter (kommer på bloggen snart!)

Iiiiih, instagram er stadig hyggeligt! Og der er mange, mange rare ting i mit liv, som jeg sørger for at dele. Jeg bliver så glad, når jeg scroller gennem min profil, og kan bruge denne lille digitale dagbog til at huske særlige stunder. Selvom jeg synes jeg har meget om ørene (og gruer for en snarlig gymnasiestart) så har jeg det jo godt.

I kan følge med på min bruger: MarieJosiasen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar