onsdag den 19. august 2015

InstaMoments #40

Jeg har løbet med min far. Jeg har spist grillmiddag hjemme på terrassen. Jeg har stået op til et dækket morgenbord med pandekager. Jeg har gået rundt om Enebær Odde med min mor, Rasmus og Malthe. Jeg har holdt frokostpicnic på stranden. Jeg har set køer i vandkanten ude ved Enebær Odde. Jeg har plukket tomater i drivhuset. Jeg har kigget gamle fotoalbums igennem, fra da vi var i USA i 2001. Jeg har løbet ture i naturen omkring min by. Jeg har dokumenteret at min mor reddede en due fra trampolinen. Jeg har spist sen morgenmad i solen hos mine bedsteforældre. Jeg har været på besøg i mine bedsteforældres have - så mange rare barndomsminder. Jeg har arbejdet en masse - og haft meget få siddende pauser. Jeg har meldt mig ind i FinForm igen. Jeg har spist virkelig lækker frokostsalat med kikærter, quinoa og avokado i solen. Jeg har grint lidt af Luca, der legede med vandballoner og finder sig i alt for meget. Jeg har lavet mad over bål. Jeg har spist bananpandekager til morgenmad. Jeg har taget billeder af en fin solsikke. Jeg har fået en meget varm velkomst af Luca. Jeg har bagt blommetærte på mit arbejde. Jeg har spillet UNO med mine brødre i skyggen. Jeg har kigget i flere fotoalbums. Jeg har haft en succesoplevelse på en løbetur, da jeg en morgen havde fart i benene og løb ny PR på 5 km. Jeg har kigget tilbage på efterskoleåret, da det var 1 år siden jeg startede. Jeg har lavet en fotovæg på mit værelse. Jeg har spist frugtsalat efter min første gym-dag. Jeg har fået nyt træningsgear. Jeg har luftet hund. Jeg har set min bror spille fodboldkamp. Jeg har været til introfest med tøjstafet på VG. Jeg har været til blomsterfestival i Odense. Jeg har taget billeder af de fine blomster. Jeg har spist pandekager fra pandekagevognen med min mor. Jeg har været en tur på Café Biografen med mine forældre, for at spise sen frokost. Jeg har gået igennem et fint pyntet Odense.

Følger I med på instagram, hvor det vrimler med små øjebliksopdateringer? Hvis ikke, så synes jeg I skal gå ind og kigge på MarieJosiasen. Smid gerne en kommentar, så jeg kan følge jer tilbage. Ville elske at komme lidt mere i kontakt med jer, mine læsere!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar