mandag den 31. august 2015

InstaMoments #41

Jeg har modtaget lækre energibars fra Naturfrisk. Jeg har taget bussen - hver morgen. Jeg har snacket inden sidste modul. Jeg har drukket sort kaffe og spist kirsebær i kantinen. Jeg har løbet i skoven. Jeg har haft Malthe med på café. Jeg har fået tidligt fri på en solskinsfredag og spist frokost i græsset. Jeg har været på arbejde til sent og kommet hjem til vejfest. Jeg har kørt tog. Jeg har shoppet nødder. Jeg har været til fødselsdag hos min mormor. Jeg har givet min mormor en samling lækre sager nede fra caféen. Jeg har taget billeder af en sommerfugl. Jeg har været på vej på hyttetur - med mange bump på vejen! Jeg har været på Torø på hyttetur. Jeg har gået på solsikkemarker i solnedgangen. Jeg har klappet en sød hest. Jeg har set den flotteste solnedgang ude fra Torø! Jeg har været nede ved vandet næste formiddag igen. Jeg har spist "brunch for lunch" efter en lang og våd cykeltur. Jeg har set en smuk og fuldendt regnbue. Jeg har været til gallapremiere på Sommeren '92 i Svendborg. Jeg har spist solskinsmorgenmad på en træt og regnfuld dag. Jeg har fået udgivet min anden avisartikel. Jeg har snacket Naturfrisk Energy Bars i bussen. Jeg har plukket kæmpe brombær. Jeg har været syg og forkølet, og forsøgt at kurere det med masser af the! Jeg har haft smukke hortensiaer på mit værelse. Jeg har forkælet mig selv med god frokost. Jeg har tegnet. Jeg har holdt fødselsdag for Rasmus. Jeg har kigget på at der blev lavet bålmad. Jeg har spist choko/avokadomousse til morgenmad, for at lade op til en lang arbejdsdag. Jeg har puttet mig i en seng med nyvasket sengetøj efter en lang arbejdsdag. Jeg har lavet lektier, drukket kaffe og spist lagkagerester. Jeg har løbet en tiltrængt tur efter en uges tid med småsygdom.

Følger I med på instagram?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar