fredag den 14. august 2015

Mango Buksedragt

Jeg købte mig den S M U K K E S T E dragt fra Mango på ferien. Så enkel og klassisk i sit snit, men stadig noget helt særligt. Den har høj hals med et bånd, der bindes oppe om halsen, ingen ærmer, smukke læg ned over overdelen, en højt skåret talje og nærmest firkantede ben. Benene var lidt for lange, da jeg købte den, men det har jeg fikset med symaskinen.

Billederne viser slet, slet ikke hvor fin den er, så jeg planlægger at vise jer den på indenfor den nærmeste fremtid. Ligeledes glæder jeg mig også til en anledning, hvor jeg kan have den på. For den er ikke ligefrem hverdagsegnet, synes jeg. Men jeg blev nødt til at købe den, da den bare sad helt perfekt, og også var sat en del ned. Iiih, jeg er så glad for den!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar