fredag den 21. august 2015

Naturfrisk Energy Bars

Følger I med på facebook eller instagram? Så har I nok set, at jeg har fået lov til at teste Naturfrisk Energy Bars. Barerne er nye på markedet, og jeg er utrolig glad for, at jeg har fået lov til at teste dem. Så tusind tak for det, Naturfrisk!

Barerne passer nemlig helt perfekt til mit behov. Jeg er lige startet i gymnasiet, og det betyder rigtig lange dage. Særligt når man (læs: jeg) også gerne vil presse arbejde og træning ind, og gerne have godt med energi til det hele. Og hvis jeg skal klare mig gennem sådan en dag, så kræver det at jeg giver min krop god og nærende mad, som den kan omdanne til god energi. Disse bars er dermed helt perfekte med deres naturlige ingredienser - helt uden tilsat sukker. Det er dermed naturlig energi, der er god for kroppen, og dermed holder energiniveauet oppe.

Jeg er ved at teste de forskellige smagsvarianter, og vender tilbage med en mere dybdegående anmeldelse, når jeg har smagt de forskellige varianter. Men jeg har smagt to (med rødbede og mandler), og jeg må allerede erklære mig fan!

Glæder mig til at fortælle mere, og så kan I også så småt begynde at glæde jer til en konkurrence...!

Dette indlæg er skrevet i samarbejde med Naturfrisk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar