onsdag den 2. september 2015

GIVEAWAY: Naturfrisk Energy Bars

Så. NU er det tid til at forkæle jer. Jeg har jo selv været så heldig, at jeg har fået lov til at teste de nye bars fra Naturfrisk, og nu er det så blevet tur til at I kan vinde en hel kasse. Ja, I læste helt rigtig. En hel kasse!

Alt I skal gøre er at like Naturfrisk på facebook her og min facebookside her, og så smide en kommentar herunder, hvor I fortæller hvilken én af smagsvarianterne, I kunne tænke jer. I kan læse min beskrivelse af de forskellige slags i indlægget her

Dette indlæg er skrevet i samarbejde med Naturfrisk

15 kommentarer:

  1. Edelflower <3 <3
    Jane@team-tvede.eu

    SvarSlet
  2. Jeg tror gerne jeg vil prøve rødbeden.
    Natashanm1993@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Jeg ønsker Almonds / mandler, da jeg elsker mandler. :)
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Tror jeg bedst vil kunne lide hindbær:)

    isabella.juel.larsen@gmail.com

    SvarSlet
  5. Hvor lækkert!
    Jeg kunne rigtig godt tænke mig at smage/vinde den med hindbær. :-)

    arenkild@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Raspberry, almond og edelflower :D
    moi_246@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Ønsker mig mandel :)
    Marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  8. Jeg gad godt og prøve hyldeblomsten. :-)

    SvarSlet
  9. Jeg ville gerne, prøve den med mandel :)

    laurahintze1998@gmail.com

    SvarSlet
  10. Jeg vil rigtig gerne prøve hyldeblomst :)

    SvarSlet
  11. Mums - rødbede tror jeg gerne jeg vil smage
    Hilsen Marianne Juhl
    Mariannejuhl@icloud.com

    SvarSlet