fredag den 18. september 2015

God Fredag & God Weekend

Det er fredag, og det betyder at det er weekend liiiiiige om lidt. Ah, hvor bliver det rart. Ydermere er jeg så heldig, at første modul i dag er aflyst, hvilket betyder at jeg møder sent og kun skal have to moduler. Det er lige til at klare.

Som tidligere nævnt udnytter jeg tit den ekstra morgentid, jeg får foræret, når vi møder sent, til at træne. Det er sådan en dejlig frisk start på dagen! Dermed startede min fredag også med en hurtig løbetur i solskin(!) og nu god morgenmad + kaffe. En morgen efter mit hoved.

Eftermiddagen tror jeg også bliver ganske rar. Skal ind til byen med min far for at ordne et par ærinder (han skal til sportsmassør, jeg smutter på bazaren og køber nødder imens), købe en plante, drikke en kop kaffe, og så ind og se Krigen. Det er mere eller mindre en tradition, at vi er inde og se film i den boldgade. Vi synes begge de er spændende, og så er det ret hyggeligt at gøre sammen, for at værne lidt om den tradition, det næsten er.

Ønsker jer en mægtig god fredag og weekend, når I når dertil<3 Nu vil jeg pakke min taske og tage ud på gym.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar