torsdag den 10. september 2015

Hverdagsforkælelse med Zenji

En gang imellem er det rart at blive forkælet lidt. Og faktisk er det allermest tiltrængt i hverdagen, hvor der ofte går rutine i den, og det kan være rart med små afbræk og overraskelser. Det kan mobilselskabet Zenji tilbyde.

For ikke nok med at det er et billigt abonnement, der fx. kan give fri tale, sms og mms samt 16 GB data for kun 199 med deres guldabonnement, så indebærer deres koncept også at du får rabatter og gavekort til en lang række butikker og firmaer.

Zenji skriver selv om deres koncept:
  • Lynhurtigt 4G på 3's netværk
  • Prisen inkluderer Zenjis fordele
  • Kontante rabatter i 3.000 butikker
  • Spar 20% på fitness, elektronik m.m.
  • 100 kr. point tilbage hver måned
  • Pointene bruges på gavekort
Du får altså 100 kr. tilbage og betaler derfor kun 99 kr. for en attraktiv mobilpakke med en masse ekstra fordele.

Jeg synes virkelig, det er en god og smart idé, der i den grad kunne bidrage med den form for hverdagsforkælelse, som jeg netop har snakket om er så rar. Du bestemmer helt selv, hvilket gavekort du vil bruge dine point på, og det gør at du har en enormt stor frihed. Hvis du fx. har en kaffedate med en veninde, kan du vælge at bruge pointene på et Baresso gavekort, og hvis du derimod står og mangler et par basistoppe, kan du bruge pointene i Magasin.

Konceptet tiltaler mig virkelig, og jeg tror jeg vil få snakket med mine forældre om muligheden for at skifte abonnement. Jeg synes at både teleabonnementet og pointfordelene lyder så smarte! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar