lørdag den 19. september 2015

InstaMoments #42

Jeg har været nede og heppe på Malthe og hans hold. Jeg har grint af Rasmus og hans lange ben. Jeg har fejret Rasmus' fødselsdag og været med til at overraske ham med bedsteforældrebesøg og en tur til London. Jeg har haft lange dage på gym og kørt frem og tilbage i bus. Jeg har spist madpakkefrokost på gym. Jeg har trænet om morgenen inden skole. Jeg har delt bloggens giveaway. Jeg har arbejdet på caféen. Jeg er blevet vækket af min kat. Jeg har været på kaffedate med Emma inden biograftur. Jeg har set Inderst Inde - den sødeste tegnefilm længe. Jeg har fejret 2xfødselsdag - min mosters og min bonusfætters. Jeg har gået tur i mosen. Jeg har bygget med LEGO med Malthe og min bonusfætter. Jeg har nusset hund efter morgenløbetur. Jeg har fyldt kagemontren med lækre sager. Jeg har løbet og nydt en stille morgen i dis og solskin. Jeg har løbet med rygsæk for at kombinere en løbetur med TRXhold. Jeg har drukket kaffe for at få energi til sidste modul. Jeg har kigget i min fars scrapbog og hørt historier fra hans bordtenniskariere. Jeg har spist blåbærbananpandekager. Jeg har løbet lang lørdagstur med min far. Jeg har slappet af med nybagte kanelsnegle, kaffe og Den Store Bagedyst. Tiltrængt og velfortjent. Jeg har arbejdet, arbejdet og arbejdet. Heldigvis synes jeg det er sjovt! Jeg har haft fine blomster på mit værelse. Jeg har spist suppe på en dag med rigtigt efterårsvejr. Jeg har brugt et frimodul på at lave lektier og drikke (alt for meget) kaffe. Jeg har spist yndlingsmorgenmad: havregrød med limecurd, figen og valnødder. Jeg har løbet rare ture for at klare mit hoved. Jeg har styrketrænet. Jeg har vist glimt fra VG-livet: kaffe, musik og afleveringer. Jeg har købt ost hos ostemanden. Jeg har snittet farvefine rodfrugter, der er i sæson nu. Jeg har købt figner (vild med dem for tiden!) og nødder på bazaren. Jeg har haft en hyggelig eftermiddag med min far, med baressobesøg og biotur for at se Krigen. Jeg har haft en rolig morgen med morgenmad, kaffe og bloglæsning, inden en lang arbejdsdag.

Synes godt nok, hverdagen kan være lidt af en udfordring en gang i mellem... Synes der er meget jeg skal, og meget jeg ikke når. Begynder for alvor til at glæde mig til at få efterårsferie. Kun 3 uger endnu...

Heldigvis er der jo også gode glimt, hvilket min instagram vidner om! Det er nemlig ekstra vigtigt i perioder som disse, at jeg husker mig selv på det gode. På det, jeg rent faktisk når.

Men jeg har lange dage. Og kunne godt bruge 1, 3, 7, 15 timer mere i døgnet. Er ikke i tvivl om, at jeg ville have nok at lave. Bloggen står derfor lidt stille. Har den i baghovedet hele tiden, og utallige idéer og planer, men jeg synes, det er svært at nå. Det skal ikke lyde som en undskyldning, men blot en forklaring. Håber, håber, håber at jeg snart kan få skrevet noget af alt det, jeg gerne vil!

Nå, det blev en lang smøre. Lidt overtræt er jeg måske også, efter en lang dag på arbejde. Vender stærkt tilbage imorgen! (regner jeg med)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar