onsdag den 30. september 2015

Moss Copenhagen Sæt

Jeg har for nylig erhvervet mig dette sæt. Så fint, synes jeg. Og så fik jeg det dejligt billigt, da det blev solgt privat. Det er fra Moss Copenhagen og i super god stand, så jeg er mægtig glad og tilfreds med mit køb.

Jeg har sovet hjemme hos en veninde fra gym, sammen med to andre piger fra klassen, fra i går til i dag, da hun har fødselsdag i dag. Vi kom som sagt i går aftes, og grinede og snakkede i et par timer mens vi drak the, og her til morgen blev vi så vækket med sang af hendes familie, og stod op til det helt store fødselsdagsmorgenbord. Så hyggeligt, at få lov til at være med til at fejre hende, allerede fra morgenstunden af. Fødselsdagsfejringen fortsætter på gym, hvor vi i dag har lang dag... Øv altså...

God dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar