torsdag den 10. september 2015

Ønskeliste for September Måned

Det er lidt sent at bringe dem. Ønskerne for september. For denne måned, indeholder faktisk ikke de store planer. Den første tid af måneden, der allerede er gået, har været fyldt med forskellige fødselsdage (både min bror, moster og bonusfætter), og nu er der så faldet lidt ro på, og der er gået mere hverdag i den. Altså lige bortset fra, at min mor og Rasmus er i London lige nu... Men for mit vedkommende: Så er det bare hverdag, og sådan tror jeg egentlig, det meste af september kommer til at forløbe.

Så månedsønskelisten kan begrænses til følgende (nogle af punkterne kan jeg allerede hakke af, men de kommer med på listen alligevel):

  • Få købt sådan en plante her
  • På kaffedate med Emma (tjek! Vi sås i  fredags, hvor vi drak kaffe og spiste kage på Baresso, og derefter var inde og se Inderst Inde, og det var bare så, så hyggeligt)
  • Udfordre mig selv og sove alene hjemme (gjorde jeg den samme fredag, så det kan jeg også hakke af)
  • Tage en hel dag ud af min kalender, til bare at slappe af, være hjemme, læse, spille spil med min familie, gå tur med Luca og spise god mad (og kage)
  • Få bagt/lavet sunde snacks til madpakken. Har så mange idéer, til søde, sunde snacks, så nu må jeg snart få ført nogle af dem ud i livet.
  • Ud og vise rundt på min efterskole til efterskolernes dag. Årh, hvor jeg savner det. Hulk, hulk.
  • I samme omgang skal jeg have besøg af en af mine allerbedste veninder fra efterskolen. Iiiiiih, hvor jeg glæder mig!
  • Hvis jeg kan nå det en dag, vil jeg gerne nå over og plukke brombær til fryseren, inden brombærsæsonen er helt ovre.
  • Har en idé til et syprojekt, som jeg gerne vil nå at kaste mig over!
  • Måske til klassefest med min nye klasse. Datoen er endnu ikke fastsat, men måske det bliver i slutningen af september.
  • Få skrevet nogle gode og lidt dybere indlæg her til bloggen. Er lidt i tænkeboks, for jeg har mange idéer, men ikke altid tid og kræfter til at få dem ført ud i livet. Det vil jeg gerne blive lidt bedre til.
  • Til familiefødselsdag for at fejre min moster og bonusfætter (tjek, det var i sidste weekend)
  • Jeg vil også gerne have lavet lidt på den fotobog, jeg går med tanker om at lave fra efterskolen. Jeg savner simpelthen NÅE så meget for tiden, så jeg kunne godt tænke mig at bruge lidt tid på at nusse lidt om mine minder, og få skabt en rigtig rar bog, jeg kan hive frem når savnet bliver stort, og mindes alle de herlige minder.
  • Ja, og så skal der selvfølgelig passes arbejde og skolegang, men det siger vel sig selv...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar