fredag den 25. september 2015

Ønskelisten 2015 vol. I

1. En pæn overgangsfrakke. Gerne en lang en af slagsen i uld eller lignende - 2: HAY Kaleido bakker i størrelserne M og L i fine pastelfarver - 3: Ruds kaffesirupper sælger vi i caféen, og jeg ønsker mig både chokolade-, vanilje-, hasselnødde-, irish cream- og karamelvarianten - 4: Store thekrus fra IKEA, der bare er så fine og lækre (dem har vi også på caféen, og jeg er faldet pladask for dem) - 5: Pendel fra Bloomingville, kaldet Pernille, der ville være så pæn over mit skrivebord! - 6: Daisy støvlerne fra Vagabond, der er den helt perfekte hverdagsstøvle, med en hælhøjde, der sagtens kan anvendes til hverdag - 7: En løberygsæk så jeg ikke skal bruge min onkels (der egentlig er lidt for stor) længere - 8: En fingerphilodendron som ville bidrage fint med noget grønt liv på mit værelse. Er vild med den lidt urskovsagtige facon på bladene og den klare grønne farve.

Vi nærmer os jul. Faktisk er der under 100 dage til - vidste I det? Og jeg er allerede begyndt at skrive lister! Dels fordi jeg synes det er hyggeligt, og dels fordi jeg faktisk ønsker mig en del ting, og gerne vil kunne præstere en ordentlig ønskeliste, når der på et tidspunkt er nogen, der efterspørger sådan en.

Så her er den første del af min ønskeliste. Der er mange rare ting på, så jeg har delt den over et par indlæg. Måske kan det inspirere lidt til jeres ønskelister, hvis I er helt uden idéer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar