mandag den 14. september 2015

Øreringe fra Aveny

Kender I de der hjemmesider, hvor det virker som om at deres sortiment er uendeligt. Hvor man bare kan blive ved, og ved, og ved med at scrolle ned over den ene side efter den anden. Aveny er en af de hjemmesider! Deres udvalg af smykker er simpelthen kæmpe stort!

For denne omgang har jeg blot kigget på øreringe og valgt ovenstående otte par ud. Kunne snildt havde fundet otte mere, men nu blev det altså disse, der tiltalte mig mest. Alle meget simple, men alligevel forskellige. Jeg er personligt mest til enkle smykker, men hvis man er mere til sten og bling, så har Aveny også en masse af dem!

Det er i det hele taget muligt at finde noget for enhver smag. Af både smykker, ure og briller. Det er rart, når der er så stort et udvalg samlet på ét sted. Og selvom webshoppen er stor og omfatter mange stilarter, så synes jeg alligevel at inddelingen og layoutet er let og overskueligt at finde rundt i. Der er mange søgekriterier, man kan sætte flueben ved, og dermed indsnævre feltet af mulige smykkekandidater lidt. Det er altid noget af det, jeg ser på ved webshops: Om udvalget er bredt og stort, og om det så er muligt at indskrænke det på en let og overskuelig måde. Det er et kæmpe plus i min bog!

Hvis I har lyst til selv at shoppe lidt smykker, så gå ind og køb øreringe her. Ja, eller halskæder, ringe, ure eller hvad end du nu har lyst til! Hvis du leder efter en gave til en ganske særlig én, kan du også få din pakke leveret i en fin lille æske - klar til at blive foræret til en heldig veninde/kæreste/mor/søster.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar