søndag den 13. september 2015

Tidlig Morgen

billede fra pinterest
Nogen vågnede tidligt i dag... Ikke sådan semi-tidligt, men rigtig, rigtig tidligt. Før klokken seks. Hmprf. Det var ikke lige med i planerne, og jeg er faktisk en smule fornærmet.  Ja altså over at min krop synes at klokken seks var et glimrende tidspunkt at være lysvågen. Mit hoved er nemlig ikke helt enigt. Jeg skal på arbejde klokken 10, og kunne bestemt godt have brugt de to timers ekstra søvn, som jeg havde planlagt.

Noget andet, jeg godt kunne bruge lige nu, er stille morgenmad og god kaffe som på billedet ovenover. Desværre er det ikke mit. Jeg sidder pakket ned under dynen i min seng, og skriver dette indlæg. Nu også ganske rart, når det nu skulle være... Meeeeeen....

Jeg ønsker jer en god søndag, og tjekker muligvis ind senere i aften, når jeg har fri fra arbejde!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar