mandag den 19. oktober 2015

Babyudstyr fra Sebra Farm


Som sagt har jeg fået en lille kusine. En fin, fin lille pige, der godt nok kom lidt tidligere end forventet, men som klarer sig rigtig godt på trods af det, og udvikler sig som hun skal. Og så er hun bare rigtig sød og baby-bedårende. Hele familien er helt forelskede i hende.

Med sådan en lille forøgelse af familien, følger også alle mulige hyggelige, babyrelaterede ting, som det efterhånden er længe siden var en del af familien. Der er mange år siden der var sutter, stofbleer og babyalamer herhjemme, længe siden vi gik med en barnevogn og længe siden der var babaylegetøj spredt ud over det hele. Alt det, får vi lov til at prøve lidt igen, og det bliver så sjovt. Jovist, det er min mosters barn, men I kan vist godt fornemme, at vi andre forventer at dette bliver et fælles projekt. Haha!

Nå, men jeg synes det bliver hyggeligt, at skulle købe babylegetøj og -udstyr. Er I klar over, hvor meget nuttet der findes? Se nu bare det, jeg har fundet hos dubuy.dk på billedet herover. Det er fra mærket Sebra, fra serien Farm der inkluderer med både drenge og pige udstyr. Jeg er faldet for legekasserne, stofkurven og kuffertsættet, som jeg synes er så fint. Men der er også puslepuder, sengesæt, stofbleer, tallerkener, ammepuder, hagesmække og meget andet. Og hvis man ikke lige er til Farm-serien, er der også masser af andet i Sebras kæmpestore sortiment. Se fx. disse hæklede dyr. Er de ikke bare nuttede?!

På et tidspunkt skal vi jo nok til noget barnedåb, og så kunne jeg godt forestille mig, at vi ville kigge hos Sebra efter en gave!

Dette indlæg er skrevet i samarbejde med dubuy

2 kommentarer:

  1. Det er så flot en samling af ting Sebra har fået lavet med deres bondegård. Stablekasserne er min søns yndlingslegetøj. Han elsker bare at vælte dem når de er blevet sat op :-).

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, kunne godt forestille mig at de er sjove at vælte ;)

      Slet