fredag den 16. oktober 2015

Efterårsferie

Er I klar over, hvor meget jeg nyder at have efterårsferie? Det har været lige nøjagtig, hvad jeg havde brug for. Gymnasiestarten har været hård for mig, så at have en uge, helt uden stress og jag, har været rigtig godt for mig. Jeg har haft tid til at lave ingenting, og at lave det, jeg har lyst til. Jeg har fået nået mange småting, og arbejdet videre på spændende projekter, men også haft tid til at se fjernsyn en hel eftermiddag og bruge en hel dag i nattøj. Det har været så dejligt, og jeg vil sørge for også at nyde de sidste par feriedage, så jeg er HELT klar til mere gym-liv.

Således startede denne morgen også med morgenmad i sengen - mens jeg så et par afsnit Pretty Little Liars. Det er nemlig hyggeligt, når der er tid til det. Morgenmaden bestod af græsk yoghurt med Emmerys øko-granola, som jeg købte i går i Århus, og granatæblekerner, en hjemmebagt bolle med ost og jordbærsyltetøj, appelsinbåde og en stor kop grøn the. Virkelig en dejlig start på dagen, og god energi inden formiddagstræning.

2 kommentarer:

  1. Mhm en lækker omgang morgenmad! Det har jeg ikke fået gjort ordenligt i min efterårsferie! :).
    - Håber du får nydt det sidste af ferien ordenligt!

    God aften!
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må du hellere se at få gjort så ;) Det er det bedste, man kan gøre for sig selv!

      Slet