søndag den 18. oktober 2015

Efterårsoutfit i Århus

frakke: Only - tørklæde: Pieces - støvler: Havanna Shoes - taske: H&M - mønstret sæt: Soft Gallery

Århus er sådan en pæn og charmerende by, synes jeg. Selv i det lidt kolde og grå efterårsvejr var byen rar at være i, og der er så mange fine butikker, hyggelige gader og lækre caféer. Der er masser af muligheder, men samtidig er den ikke så hektisk som jeg til tider synes København kan være. Den er mere rolig og på en eller anden måde "nede på jorden". Faktisk kunne jeg sagtens forestille mig at flytte til Århus, når jeg på et tidspunkt er færdig med gymnasiet og skal videre på en videregående uddannelse. Arkitektskolen i Århus ser jeg stadig som en mulig vej for mig at gå, og ellers er jeg sikker på at Århus også kan danne ganske fine rammer for mig, på hvilken som helst anden uddannelse.

Nå, nok snak om Århus og fremtid, og i stedet lidt snak om min nye frakke, som jeg fik min mor til at tage lidt billeder af, da vi var i Århus i torsdags. Den har jeg nemlig gerne ville vise jer, men den kommer bare på ingen måde til sin ret, når den hænger på en bøjle. Jeg ledte efter en mellemlang frakke, der ville være god her i efteråret, og prøvede en del, der var rigtig lækre, men også rigtig dyre. Denne fandt jeg til sidst i Only, og den var præcis det jeg ledte efter, men til halvdelen af prisen, i forhold til de andre. Så den snuppede jeg med hjem, og er bare rigtig, rigtig glad for den. Den er blevet brugt flittigt, både åben og lukket, og har modtaget mange komplimenter. Synes det er rigtig pænt, den måde den fremhæver taljen på med bindebåndet, men stadig er stor, varm og lang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar