søndag den 25. oktober 2015

En tak til alle jer

Der skal lyde en stor, stor tak til alle jer, der læser med derude. Indlægget vedrørende min angst er det mest læste denne måned, og det høstede masser af likes på min facebookside. Jeg er rigtig, rigtig taknemmelig for, at I viser jeres støtte. Det gør mig endnu mere overbevist om, at det er vigtigt at være ærlig overfor sig selv og andre.

Så jeg vil bare gerne sige tak. Tak fordi I læser med, og tak fordi I møder mig, med alt det, der er mig, med åbent sind. Det betyder ufattelig meget, og jeg nyder i høj grad, når jeg kan interagere med jer. Så skriv endelig - både kommentarer på bloggen, på facebook eller mails - hvis I har noget at sige, spørge om eller gerne vil dele.

Og så ønsker jeg jer en mægtig god uge! Det fortjener I.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar