torsdag den 1. oktober 2015

Evaluering af Septembers Ønskeliste

Det er faktisk gået rigtig, rigtig godt med septembers ønskeliste! Jeg har nået mange af de ting, jeg satte mig for, og i hvert fald de vigtigste af dem.

Jeg havde den hyggeligste kaffedate med Emma i starten af måneden, hvor vi mødtes på Baresso og bagefter gik i biografen for at se Inderst Inde, der simpelthen var den fineste film. Emma og jeg har også nået at se hinanden en ekstra gang, hvor vi mødtes til en lang gåtur, og bagefter drak kaffe og spiste nybagte müsliboller. Så dejligt, at der har været tid til at se hende en del i denne måned!

Familiestunder har der også været en del af i september: fødselsdag for min moster og bonusfætter, og en tur til Odense med min far, hvor jeg fik handlet på bazaren mens han var til sportsmassør, og hvor vi efterfølgende drak kaffe og så Krigen. Altså så dejligt, når der er tid til sådan nogle ting i en ellers travl hverdag.

Afslapning har jeg også nået, og faktisk formåede jeg, som jeg havde ønsket, at tage en hel dag ud af min kalender. Jeg løb en lang tur, bagte kanelsnegle og så Den Store Bagedyst. Cirka opskriften på den perfekte fridag, synes jeg. Klapper mig selv lidt på skulderen for det!

Jeg har også endelig fået købt mig en fingerphilodendron og fået påbegyndt et kreaprojekt. Fotobogen har jeg faktisk også arbejdet lidt videre på, selvom der er lang vej endnu. Men det gør skam ikke noget, det er rart at være i gang.

Turen ud til NÅE var også rigtig god. Præcis så underlig og samtidig rar, som jeg havde forestillet mig. Det var også fantastisk at se Søs igen! Hende havde jeg bare savnet meget! Det var uden tvivl et højdepunkt her i september.

Men hverdagen har også bare kørt derudaf. Heldigvis med tid til både skole og arbejde, og også tid til at få lavet nogle af de søde, sunde snacks jeg snakkede om.

Der er selvfølgelig også få ting, jeg ikke har fået nået her i september. Brombærpluk til fryseren, klassefest og dybere blogindlæg, var det, jeg ikke fik nået. Brombærerne klarer vi os nok uden, klassefesten kunne jeg desværre ikke nå, og de dybere blogindlæg har der ikke helt været tid til. Men det er ok.

Grundlæggende set synes jeg, at september har været god, og jeg har nået mange rare ting. Også udover det, der var på min liste.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar