fredag den 16. oktober 2015

Familietur til Århus & ARoS

Min familie og jeg tog en dagstur til Århus i går. Vi ville faktisk have været afsted i et par dage, men med familieforøgelsen lige i starten af ferien, blev vores planer ændret. Det var usikkert, hvor meget hjælp, der ville blive brug for, og så ville vi hellere blive hjemme, så vi kunne træde til. Just in case.

Men altså, en dagstur til Århus blev det til! Vi brugte formiddagen på ARoS, hvor det mest imponerende stadig var "The Boy" og regnbuen. Efter frokost gik vi lidt rundt i byen, kiggede i butikker og småshoppede lidt. Kaffen drak vi på Emmerys, hvor vi også smagte noget af deres lækre øko-bagværk. Herefter splittede vi op i et drenge-hold og pige-hold, så min mor og jeg kunne få shoppet lidt, og drengene gik i sportsforretninger. Først på aftenen vendte vi snuden mod Fyn igen, hvor vi købte mad med hjem fra Café Gårdhaven, som vi spiste hjemme. En ret hyggelig afslutning, på en rigtig dejlig dag.

2 kommentarer:

  1. Hej Marie :) Vil bare sige. at jeg har læst din blog siden du startede. Rigtig gode og indholdsrige indlæg. Bliv ved som du gør :) Skal på Nørre Åby efterskole næste år (16/17) og vil høre om du gider lave et indlæg omkring efterskole, altså pakning, gode råd, værelses pyntning osv?

    V.h Julie

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Julie!
      Tak for din kommentar - jeg fortsætter skam med bloggen, og jeg er rigtig glad for at få noget positiv respons!
      Selvfølgelig vil jeg lave efterskolerelaterede indlæg! Det var en super god, og meget aktuel idé. Går lidt i tænkeboks, og smider lidt ud på den anden side af nytår tænker jeg, når det er lidt tættere på efterskolestart. Hvis du har konkrete ønsker til indlæg, må du endelig sige til.

      Må jeg spørge hvorfor du har valgt NÅE?

      Knus Marie

      Slet