torsdag den 8. oktober 2015

InstaMoments #43

Jeg har lavet matematikaflevering og nydt det (er det OK at have det sådan?) Jeg har delt giveaway'en i samarbejde med Naturlig Frisk. Jeg har løbet tiltrængte ture i skoven. Jeg har modtaget pakke med ekstra gave fra Moss. Jeg har spist havregrød. Jeg har shoppet planter. Jeg har drukket kaffe til fællesmodul på gym. Jeg har styrketrænet. Jeg har spist favorit-morgen-rugbrødsmadder: med figen, brie, valnødder og honning, og peanutbutter og banan, efter en morgenløbetur. Jeg har været til fredagsbar. Jeg har brugt en eftermiddag sammen med Emma, med at gå en lang tur og spise brombær. Jeg har arbejdet lidt på et nyt krea-projekt. Jeg har været på vej mod NÅE og genset nogle af de allerbedste mennesker, jeg kender. Jeg har været "hjemme" for en kort stund. Jeg har nydt en dag på efterskolen med (nogle af) mine yndlingsefterskolepiger - og Bentes kage! Jeg har set fine spindelvæv i morgentågen. Jeg har spist sund æble/brombærcrumble efter en lang gym-dag. Jeg har tegnet i billedkunst. Jeg har løbet i dejligt vejr. Jeg har snakket og drukket the i timevis med tre veninder, da vi sov sammen på en ganske almindelig tirsdag, for at fejre fødselsdag næste morgen. Jeg har fejret fødselsdag for Caroline - en ny gym veninde, som jeg er så glad for at have mødt! Jeg har spist brunsviger, da der var 2xfødselsdag i 1.c. Jeg har gået tur med Luca og min mor. Jeg har nusset min kat. Jeg har set Rasmus spille fodbold. Jeg har gået tur med min familie i det klareste, sprødeste efterårsvejr. Jeg har spist (semisund) hjemmebagt eftermiddagskage - i får en opskrift snart, den var god. Jeg har været inviteret til morgenmad hos mine bedsteforældre. Jeg har heppet på seje løbere til HCA Marathon - bl.a. min onkel og efterskolelærer, der begge løb 1/2. Jeg har været på cykeltur med min kære bedstefar. Jeg har shoppet frugt og grønt på Bazaren. Jeg har også shoppet nødder på Bazaren. Jeg har spist havregrød til aftensmad. Jeg har spillet Bubble Struggle med Malthe - ren nostalgi! Jeg har løbet i kulde og blæst = rigtigt efterårsvejr. Jeg har været på hyggelig onsdags-bio-date med de allerbedste piger fra gym!

Iiiiih, hvor har jeg nået mange gode ting her på det sidste! Når jeg sådan samler op på det hele, bliver jeg helt glad, for hvor har der egentlig været mange gode stunder. Synes det er fedt, at jeg, selvom det er hårdt at gå på gym, formår at fylde min hverdag med så mange gode, rare lyspunkter. Det betyder rigtig meget, og netop derfor er instagram så god for mig: Jeg får samlet alle mine positive oplevelser, så jeg får mulighed for at mindes og huske. Følg med på min profil: MarieJosiasen

1 kommentar:

  1. Sikke en masse gode ting der har været for dig her på det sidste, det må være skønt! hihi <3

    Knus
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet