fredag den 23. oktober 2015

InstaMoments #45

Jeg har trænet inden skolen og kørt med FynBus. Jeg har spist årets første portion risengrød. Jeg har taget billeder af smukke planter med vanddråber. Jeg har fundet en (kæmpe!) snog. Jeg har arbejdet. Jeg har flaget for min lille kusine. Jeg har tegnet i min nye malebog. Jeg har spillet kort med mine brødre. Jeg har haft Malthe med på cykel/løbetur - og besteget byens stejleste bakke. Jeg har bagt Inger-småkager. Jeg har drukket kaffe og spist skyr med lækker topping. Jeg har været tidligt oppe for at få klaret feriens lektier. Jeg har været på tur i Mosen inde i Odense. Jeg har beundret lille Inger. Jeg har været i Regnbuen på ARoS. Jeg har været på ARoS med min familie. Jeg har taget regnbueselfie. Jeg har drukket eftermiddagskaffe på Emmerys. Jeg har shoppet og kigget i Århus. Jeg har taget spejlselfie i et pænt prøverum. Jeg har set den fineste aftenhimmel, på vej hjem ad motorvejen. Jeg har spist morgenmad i sengen. Jeg har trænet i TRX. Jeg har ordnet og bagt rodfrugter til aftensmaden (ret vild med at de er i sæson lige nu!) Jeg har taget billeder af smukke hortensiaer efter en løbetur i regnvejr. Jeg har spist virkelig god(!) curry hos Emmas familie. Jeg har spist fælles morgenmad med min familie, på den sidste feriemorgen. Jeg har drukket kaffe fra min lille stempelkande og slappet af med stearinlys. Jeg har været på baby-besøg. Jeg har nulret hundeører og blevet passet lidt på, når det hele var lidt hårdt. Jeg har været ude og gå i vores skov, der er så smuk lige nu. Jeg har taget billeder af fine blade og træer i skoven. Jeg har set endnu en magisk efterårshimmel. Jeg har fået blomster af min mor. Jeg har nusset min kat på maven (åbenbart en favorit) Jeg har løbet før skole, mens det stadig var halvmørkt.

En omgang blandede billeder fra den sidste tid, der primært har stået på efterårsferie. Det var så dejligt, og det er lidt hårdt at være i gang igen... I kan jo gå ind og følge med på min profil, @MarieJosiasen

Nu må jeg løbe, for jeg skal nå en bus! Jeg møder sent i dag, og har kun to moduler, så klokken 14 har jeg weeeeekend. Jeg vender tilbage med fredagskagen senere!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar