mandag den 12. oktober 2015

Lidt om weekenden & en stor nyhed

Jeg havde troet, at nu her når det blev efterårsferie, SÅ skulle der være masser af tid til bloggen. Men wupti - nu er det mandag aften, og der er ikke kommet noget på bloggen siden fredag morgen. Upsi...

Sagen er nemlig den, at hele min families liv tog en drejning fredag formiddag. Min lille kusine Inger, meldte sin ankomst 5 uger for tidligt, og dermed føler jeg mig en smule undskyldt for at have forsømt bloggen. Jeg blev ringet op af min mor, da jeg sad fredag formiddag på vej til gym, og fik beskeden om at min moster var blevet kørt til kejsersnit. Tror I, jeg kunne koncentrere mig i til den AP lektion, der fulgte? Slet ikke!

Men lille Inger kom til verden, præcis som hun skulle være. Helt uden komplikationer og drama, blot liiiiiige lidt før ventet. Desværre kunne vi ikke få lov til at besøge hende fredag (der var jeg også på arbejde, for at det ikke skal være løgn...), men e n d e l i g lørdag eftermiddag kunne min mor og jeg få lov til at komme ud og se hende. Og hun er den sødeste, mindste og fineste baby, jeg kan huske at have set. Jeg glæder mig simpelthen så forfærdelig meget til at skulle lære hende at kende!

Så ja, det er hvad meget af vores tid er gået med her i weekenden: At glædes over den lille pige, som vi alle har ventet på så længe, og så at planlægge, hvornår vi kan komme ud og se hende. Det vil vi nemlig gerne igen. S.N.A.R.T.

I dag har drengene og jeg været alene hjemme, og vi har haft sådan en hyggelig feriedag. Helt perfekt, hvis jeg selv skal sige det. Med fælles morgenmadsspisning og et spil kort efterfølgende, en løbe/cykeltur, småkagebagning og karamelkreering (til de nye forældre), lidt oprydning og værelses-dutning, kreaprojekt og tid til bare at hygge os og være sammen. Sætter simpelthen så stor pris på mine brødre og det forhold vi har.

Og tænk: Nu får jeg lov til at være vidne til endnu et lille menneskes udvikling og opvækst. Iiih, hvor bliver det dejligt. Familie er virkelig det, der betyder allermest for mig, og jeg er familiemenneske med stort F.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar