onsdag den 21. oktober 2015

Mobilcovers.dk Løbearmbånd

Jeg modtog dette løbearmbånd fra mobilcovers.dk i weekenden. Både for at teste det, men også fordi mit gamle var ved at være godt og grundigt slidt, og derfor gled ned ad armen, når jeg trænede, hvilket var ret irriterende. Bestillingen af dette gik igennem fredag, og allerede lørdag modtog jeg en pakke. Det må siges at være hurtig service!

Løbearmbåndet blev afprøvet søndag formiddag, da jeg var oppe og træne. Og det bestod i den grad testen! Jeg synes ofte, at disse sportsarmbånd har det med at glide ned (særligt når man har forholdsvis spinkle arme), men dette blev hvor det skulle under hele træningen. Både da jeg løb på løbebåndet, og da jeg styrketrænede. Selv til bicepcurls, blev det siddende. Det er altså virkelig et plus, ikke at skulle bekymre sig om, om det løsner sig. At armbåndet ikke har nogle syninger, men er lavet i elastisk neopren, gør det også enormt komfortabelt.

Designet synes jeg også er super lækkert, og meget mere strømlinet, end andre udgaver. Det virker ikke kluntet og klodset, men praktisk i både form og funktion. Det er let at få telefonen ned i, og man er ikke nervøs for at den glider ud. Der er hul til høretelefoner i både top og bund, så man kan vende din telefon den vej, man nu finder det lettest. Jeg vender den fx. på hovedet, da jeg så synes det er lettere at styre musikken og endomondo. Plastikken på fronten er også lavet således, at iPhonen stadig kan registrere når man trykker på den, så man slipper for at at tage den op hele tiden, og dermed afbryde træningen. Sidst, men ikke mindst, er der en lille lomme på indersiden at armbåndet, hvor der lige kan være en nøgle. Super smart! Og når den sidder på indersiden, er den også "spændt" så meget fast, at man ikke behøver være nervøs for at den ryger ud.

Alt i alt er jeg rigtig, rigtig tilfreds med dette løbearmbånd, og jeg kunne ikke finde på at vende tilbage til noget andet. Det er virkelig lækkert og praktisk, og til kun 129 kr. synes jeg virkelig, at det er et godt køb! Jeg har udgaven, der passer til en iPhone 5 / 5s / 5 c, men armbåndet fåes også til andre iPhone varianter - både 4'ere og 6'ere.

Dette indlæg er skrevet i samarbejde med mobilcovers.dk, men anmeldelsen af produktet er 100% min egen holdning og mening.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar