lørdag den 3. oktober 2015

Ønskeliste for Oktober Måned

billede fra tumblr: mariejosiasen.tumblr.com
Så er det oktober, og med den nye måned følger en ny månedsønskeliste. For hvad har jeg af ting, jeg skal, og gerne vil, nå i denne måned?

  • Jeg håber på masser af tid til at være kreativ! Har så mange forskellige små hyggelige projekter, jeg gerne vil arbejde videre med, og efteråret må være den helt rette årstid til det.
  • Spare lidt penge. Synes pengene er fosset ud af min konto i september, så vil gerne spare lidt her i oktober.
  • F E R I E, som jeg vil stornyde! Det er  tiltrængt, og jeg glæder mig virkelig til en uges "pause". Om vi skal i sommerhus eller bare være hjemme, er ikke fast besluttet endnu, men jeg glæder mig.
  • Tror i det hele taget at jeg skal være god til at passe på mig selv i denne måned.
  • Vil gerne få taget mig sammen til at læse noget mere. Jeg nyder at læse, men får det ikke altid gjort.
  • Få nået forskellige ting i forhold til bloggen. Også nogle ret drastiske ændringer, som der gerne skulle være tid til i efterårsferien. Håber sådan, at jeg får tid til noget af det!
  • Min mor har fødselsdag i begyndelsen af november, så jeg har en idé om at mine brødre og jeg skal ud og købe gave til hende sammen, og gøre en hyggelig dag ud af det.
  • Vil gerne være god til at se nogle veninder og være social her i oktober.
  • Være med til lidt "redebyggeri" på sidelinjen. Min moster er nemlig gravid (har jeg vist slet ikke fået fortalt jer!), og har termin midt i november, så for at hjælpe lidt til skal jeg have bagt til deres fryser, så de er forberedte på den lille nys ankomst på den front. Det bliver så spændende, og vi glæder os alle helt vildt!
  • Måske ind og heppe til HCA Marathon, hvor min onkel skal løbe. Mine bedsteforældre bor lige op og ned ad ruten, så måske vi tager derud.
  • Vi har gensynsfest med efterskolen i slutningen af oktober, og det er jeg ret spændt på!
  • Ja, og så er der jo skole og træning, som jeg også skal passe, og en hverdag, jeg vil have til at fungere på allerbedste vis.
  • Desværre er der ikke så mange vagter i caféen for tiden, så arbejde bliver der nok ikke rigtig noget af. Det er jeg lidt ked af, da jeg jo virkelig nyder mit arbejde, men så er der til gengæld mere tid til så meget andet, så det må jeg prøve at udnytte.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar