onsdag den 7. oktober 2015

Ønskelisten 2015 vol. II

1: Lovely by Sarah Jessica Parker. Denne parfume har været "min" duft længe, men nu er jeg løbet tør, så den står højt på ønskelisten! - 2: Adidas t-shirt. Enten denne "floral trefoil" eller blot en helt klassisk hvid tee med sort print, ville jeg rigtig gerne have - 3: Ferm Living Spear pude i str. S (40x60 cm) ville passe så fint ind på mit værelse - 4: Pilgrim halskæde, der ville være rigtig pæn som et hverdagssmykke - 5: Lyngby vaser i 15 cm og 20 cm til min samling - 6: Hvide puder, helt enkle - 7: "Hverdagsglamour", af Emily Salomon, en bog, der har været på min ønskeliste, siden den blev udgivet! Følger troligt Emily's fine, fine blog - 8: Nespresso maskine. Hvor fedt ville det ikke lige være, at kunne lave lækker, fancy kaffe hjemme?

Hermed anden del af mine ønsker for 2015. Den første omgang delte jeg i indlægget her, og mon ikke der også kommer en pt. 3? Har i hvert fald en del ting mere på listen, som jeg ønsker mig til jul. Synes det er så hyggeligt, at lave disse små collager, og lige for tiden er der bare mange pæne ting jeg ønsker mig! Så indlæggene her er både for min egen skyld, men også for at inspirere jer til hvad I selv skal ønske jer, og hvad I kan købe til en veninde/søster/mor/kusine.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar